Īlons Masks vēlas atteikties no Twitter zīmola un putnu logotipa: “Mēs atteiksimies no Twitter zīmola un pakāpeniski no visiem putniem”

Īlons Masks svētdien sacīja, ka plāno mainīt Twitter logotipu uz “X” no putna, iezīmējot pēdējās lielās izmaiņas, kopš viņš  pagājušajā gadā iegādājās sociālo mediju platformu par 44 miljardiem dolāru.

Virknē ierakstu savā Twitter kontā, kas sākās tūlīt pēc pulksten 12:00 ET, Twitter īpašnieks sacīja, ka vēlas veikt izmaiņas visā pasaulē, tiklīdz pirmdien.

“Drīz mēs atsveicināsimies no Twitter zīmola un pakāpeniski arī visiem putniem,” savā kontā rakstīja Masks.

Šī mēneša sākumā miljardieris Tesla izpilddirektors savā digitālajā pilsētas laukumā noteica  jaunas komandantstundas , un šis solis tika kritizēts, ka tas varētu atstumt vairāk reklāmdevēju un mazināt tās kā tendenču noteicēja ietekmi uz kultūru.

Augstāks tvītu skatīšanās slieksnis ir daļa no  abonēšanas pakalpojuma par 8 USD mēnesī, ko Masks izlaida šā gada sākumā, cenšoties palielināt Twitter ieņēmumus. Ieņēmumi ir strauji kritušies, kopš Masks pārņēma uzņēmumu un  atlaida aptuveni trīs ceturtdaļas darbaspēka,  lai samazinātu izmaksas un izvairītos no bankrota.

Lasi arī: Grāmatas “Mums visiem vajadzētu būt miljonāriem” autore dalās 5 soļos, kā izveidot savu miljons eiro sistēmu

Lasi arī: Svarīgs paziņojums Gmail lietotājiem sakarā ar Google atjauninājumiem kontu politikā

Maijā Masks  par Twitter izpilddirektori nolīga ilggadējo NBC Universal vadītāju Lindu Jakarino.

Reklāmdevēju pievilināšana Maskam un Twitter ir ļoti svarīga pēc tam, kad daudzi  aizbēga pirmajos mēnešos  pēc sociālo mediju platformas pārņemšanas, baidoties, ka apņemošajā haosā tiek nodarīts kaitējums viņu zīmoliem. Reklāmdevēji ir samazinājuši tēriņus daļēji Maska veikto izmaiņu dēļ, kas ļāvušas uzplaukt naidīgākam saturam un aizskārušas  plašāku  platformas auditorijas daļu.

Masks aprīļa beigās sacīja, ka  reklāmdevēji ir atgriezušies, taču nesniedza konkrētu informāciju.

Maska gājiens mainīt Twitter logotipu uz “X” arī nāk, jo Twitter saskaras ar jaunu konkurenci no Meta jaunās lietotnes  Threads, kas  tika izlaista šī mēneša sākumā. Tas tika uzskatīts par alternatīvu tiem, kas ir skābējušies Twitter.

Threads tiek apmaksāts kā Meta fotoattēlu koplietošanas lietotnes Instagram teksta versija, kas, pēc uzņēmuma teiktā, piedāvā “jaunu, atsevišķu vietu reāllaika atjauninājumiem un publiskām sarunām”.

Pirmajās piecās tās palaišanas dienās   pakalpojumā Threads bija reģistrējušies 100 miljoni cilvēku , liecina Instagram vadītāja Ādama Mosseri ziņa vietnē Threads.

Leave a Comment